Majlis perkhahwinan Kak Long

   Harini aku ponteng kelas tmbhn sbb pukul 11 nak pergi majlis  perkhahwinan sepupu aku .Wah! best gilerr.Tapi kitaorng smpai lmbt kt sna cause kereta ada prOb.Anyway , kitaorang selamat smpai kat sna tepat pada pukul 1 tak silap aku.Btw, mse perjalanan tu  kitaorng nampak satu kemalangan .Van  ambulans berbunyi kat belakang ingatke nak gi mna , rupanya nk gi kat situ!Selama 1 jam kitaorng dlm perjalanan , akhirnya smpai lha jugak ke tempat yg hendak dituju .  Masa smpai , kitaorang mkn lha dulu.Tak silap...lauk ayam merah daging rendang dll.Tengah syok mkn , tetiba dengar kompang dipalu . pengantin dAh smpai.'Abduh , cepatlah ambik gambar kak Long tu '.Adik aku terus basuh tngn pergi ambik kamera then tangkap gmbr.Aku basuh tngn n then pergi kat adik aku . Tangkap gambar pengantin . 







Sedap kek ni . Nak rasa ?


My kazen 


Kanak2 ribena
bermain



Oh! This is My  sister ! 



Whaha! Kak.Pah Posing maut .




Lastly,This is me.

I wanna to be a camerawomen. Kbyee  :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dear readers , if U want to comments Don't revile and swear ! ◕‿◕

 
Terima kasih daun keladi , lain kali datang lagi :)