Bola ? UPSR ?

Assalamualaikum, korang suka tak main bola ? whahah. Aku suka lha jugak siket 2.Biasanya ni permainan budak laki.Masa kat sekolah , pasukan sekolah aku berjaya sampai ke final . Yeay! Alhamdulillah.Tapi sygnya , tak dpt nak tengok. Diorang lwn kat sek lain..Kat rumah , Adik aku ni asyid main bola jerk ! Aku rasa main badminton lagi best.Lagi lebih kurang 4 bulan jerk nk UPSR ! Kayy, aku mangsa UPSR taOn ni . Aku teringin nak dpt 5A ! Kau ,Ofkos right ?.Kfinee.Periksa semester pertama aku dpt no 10.. Sekolah Agama belum tahu lagi .Anugerah dah start , sOlat Asar belum lagi -.-.I wanna to watching television . Bye .Miss You !.Let's see my idol's pic.IluvyouDayana.



lastly,


Lagi cun kan kalau pakai tudung ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dear readers , if U want to comments Don't revile and swear ! ◕‿◕

 
Terima kasih daun keladi , lain kali datang lagi :)